Pages

Sunday 24 February 2013

Mix n Match


Ikutkan arini last keje..pasni aku da cuti panjang....yeeehuu......!!
Takde la yeehuu sgt sbnrnyer sb cuti bsalin je pun..dlm hati ni tgh nerves nk tggu hari bsalin ni..
Ikutkan aku syg cuti yg aku amik 2 minggu awal tu..buatnyer lmbt lg nk beranak..tp bdn ni mmg da xlarat sgt dah..nk jalan pun kena slow2..takde mknanya nk jln laju2 cm dulu dah..tberanak kt tgh2 jln kang..huhu..

#  #  #

Nape tah aku rasa bila dah nk dekat2 beranak ni baju2 maternity yg aku pkai slalu dok umah n g ofis sgt2 mbosankan..smpai tmimpi2 la nk g bli baju baru..tp kalo bli pun nk pkainyer brapa ari lg jer pun..tp mmg sgt2 bosan dgn baju yg aku pkai slama ni..tiap2 minggu aku pkai bju yg sama jer..kalo aku tau dr ngandung 5-6 bulan aritu aku borong bli byk baju..

So jln penyelesaiannyer aku mix n match jer..ms2 ni CARDIGAN yg aku jarang sgt2 pkai tu amat mbantu..
N nasib baik jugak kbanyakkan baju ngandung aku basic n earth colour..so sng nk mix n match..huhu..so pasni nk bli cardigan byk2 la..hik3..

N lg satu tudung..pasni mmg aku akan bli TUDUNG INSTANT byk2..dah takde ms da nk pkai selendang sjak preggy ni..leceh..dah ada anak nanti lg la leceh nk lilit sana cucuk sini..hihi..so TIPSnya jom kita g beli cardigan n tudung instant byk2..JOM...





0 phewiiittt:

Post a Comment